نجوای رها

www.najvayeraha.ir
@najvayeraha


یار منی، یار منی، جان من

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ق.ظ

یــار مــنی، یــار منی، جان من               

                                               هم تویی آن دلبر و جانان من

 

آنِ تــــوام، آنِ تــــوام، آنِ تــــو               

                                                مر تویی آن همدم و انبان من

 

در ره پـــر پــیــچ و خــم بندگی               

                                               هم تو شدی یار و نگهبان من

 

جـمع چـه بــاشــد به برِ روی تو               

                                               مست رخت زلف پریشان من

 

زلــف مــرا هم تو زدی شانه ای               

                                               ای که تویی سلسله جنبان من

 

کــفر و یـقـیـنـم چــه بـود؟ یاد تو               

                                               روی مــهــت موید ایمان من

 

در شک خود من به یقین دیده ام               

                                               از تو بود هم شک و ایقان من

 

مست تو شد، مست تو شد این رها               

                                               بــی تو جهان کلبۀ احزان من

 

دست بگیر، دست بگیر ای صنم               

                                               ســهــل بخر توشۀ ارزان من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">