نجوای رها

www.najvayeraha.ir
@najvayeraha


روز و شب جانم بگیرد فتنۀ فتّانه ای

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ

روز و شــب جــانـم بـگـیـرد فــتـنـۀ فـتّانه ای                                                         

                   عقل من مجنون شود چون حربۀ دیوانه ای

 

رنگ آســایش نــبــیـنـد چـشـم مـا از آن زمان                                                         

                   که بـه گـوش جـان رسـید آوازۀ دردانه ای

 

چـون بخوانـدندم حــریفان پاســخم جز لا نبود                                                         

                   هرچه گـفتـندم مگو، گفتم خوشا افسانه ای

 

تا به سر دارم تورا از هر دو عالم، من خوشم                                                         

                   چون گدا بودن نـیارزد بر در هر خانه ای

 

چــون شوم صید تو من از خود رها گردم دلا                                                         

                   آی و در بندم بکش بی دامی و بی دانه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">