نجوای رها

www.najvayeraha.ir
@najvayeraha


اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل مارا

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ق.ظ

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل مارا                                    

                                    به خـــال هنـــدویش بخشــم تمــام دار دنـیـا را

 

تــن مــن از برای مـن بود لعلی ز یار من                                    

                                   نه من آنم که می بخشد سر و دست و تن و پا را

 

وگر من چیزکی بخشم ز دنیای فنا بخشــم                                    

                                   نه همچون شهریارم من که بخشد روح اجزا را

 

اگرچه ترک شیرازی به سان جان ما ماند                                    

                                   ولی من دلبری دارم که او جان می دهد ما را

 

الا ای ترک شیرازی بدست آور دل مارا                                    

                                   که تـا هــردم به تـو بخـشـم تـمـام دار دنـیـا را

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">